Dažnai užduodami klausimai

 

Ar galima apžiūrėti prekes?

Koks Jūsų parduotuvės darbo laikas?

Ar Jūsų kainos yra su PVM?

Ar galiu užsisakyti prekę telefonu arba parašydamas Jums el. laišką?

Ar gali prekes pirkti įmonė?

Ar galiu pirkti prekes jei gyvenu ne Lietuvoje? Noriu nusiųsti dovaną Lietuvoje likusiems draugams?

Ar galiu apmokėti už prekes bankiniu pavedimu?

Ar galiu sumokėti grynaisiais pinigais kurjeriui pristačius prekę?

Ar galiu pirkti lizingu?

Ar prekes pristatote visoje Lietuvoje?

Kiek kainuoja pristatymas?

Ar prekėms suteikiama garantija?

Pamiršau slaptažodį. Ką dabar daryti?

 

Ar galima apžiūrėti prekes?

Prekes galima apžiūrėti tik nuotraukose ir vaizdo įrašuose (jeigu jie yra patalpinti mūsų parduotuvėje). Tačiau NAMIS.lt konsultantai visuomet Jums padės sužinoti apie norimą prekę daugiau, ir priimti teisingą sprendimą renkantis pirkinius.

 

Koks Jūsų parduotuvės darbo laikas?

Klientus aptarnaujame darbo dienomis nuo 8 iki 20 val. Taip pat šeštadieniais nuo 10 iki 18 val.  Kitu metu galite atsiųsti mumsžinutę, kurią gavę iškarto atsakysime. Tačiau prekes galite užsisakyti bet kurią savaitės dieną, bet kuriuo paros metu, kada tik Jūs pageidaujate.

 

Ar Jūsų kainos yra su PVM?

Taip, nurodytos kainos yra su PVM (21 %)

 

Ar galiu užsisakyti prekę telefonu arba parašydamas Jums el. laišką?

Taip, Jūs galite prekę užsisakyti telefonu, paskambinę mums tel. numeriu 8 613 38855 darbo dienomis nuo 8 iki 20 val. Taip pat šeštadieniais nuo 10 iki 18 val.  Užsakymą mums galite pateikti ir parašydami el. laišką adresu info@namis.lt. Jums reikės nurodyti prekės, kurią norite įsigyti pavadinimą ar jos nuorodą NAMIS.lt  puslapyje.  Laiške nepamirškite parašyti savo vardo, pavardės, tel. numerio ir adreso, kuriuo bus išsiųsta prekė. Jūsų laišką gavę darbo valandomis, atsakymą išsiųsime netrukus. Taip pat, visada galite pasinaudoti mūsų parduotuvės konsultantų pagalba internetu tiesiogiai.

 

Ar gali prekes pirkti įmonė?

Taip, įmonės pirkti gali. NAMIS.lt išrašo reikalingas sąskaitas faktūras.

 

Ar galiu pirkti prekes jei gyvenu ne Lietuvoje? Noriu nusiųsti dovaną Lietuvoje likusiems draugams?

Taip, Jūs galite registruotis mūsų parduotuvėje ir pirkti prekes, gyvendami bet kurioje pasaulio vietoje. Apmokant už prekes, Jums reikės įvesti savo (pirkėjas) ir draugų (gavėjas) gyvenančių Lietuvoje duomenis.

 

Ar galiu apmokėti už prekes bankiniu pavedimu?

Taip. Reikiamą informaciją rasite čia.

 

Ar galiu sumokėti grynaisiais pinigais kurjeriui pristačius prekę?

Taip, galite. Reikiamą informaciją rasite čia.

 

Ar galiu pirkti lizingu?

Taip, galite pasinaudoti 'Ūkio banko lizingo' teikiama pirkimo išsimokėtinai paslauga. Reikiamą informaciją rasite čia.

 

Ar prekes pristatote visoje Lietuvoje?

Taip, prekės pristatomos visoje Lietuvoje.

 

Kiek kainuoja pristatymas?

Apskaičiuoti pristatymo kainą Jums padės "Prekių pristatymo kainos skaičiuoklė". Ją rasite prie savo krepšelio kai įsidėsite prekes. Kaina gali priklausyti nuo pasirinktų prekių svorio, tūrio, skaičiaus, Jūsų gyvenamosios vietos ir kitų ypatybių. Plačiau apie pristatymo sąlygas ir kainas galite pasiskaityti skiltyje "Pristatymas".

 

Ar prekėms suteikiama garantija?

Taip. Prekėms suteikiama gamintojo nustatyta garantija. Ji nurodoma prekės pase arba sąskaitoje faktūroje. Plačiau apie teikiamas garantijas galite pasiskaityti skiltyje "Garantijos ir grąžinimai".

 

Pamiršau slaptažodį. Ką dabar daryti?

Spauskite nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“ ir sekite tolesnes instrukcijas. Naujas slaptažodis bus išsiųstas Jums į el. paštą.

 

Ar Jums padėjo ši informacija? 

Užduokite savo klausimą.


Sutinku

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Daugiau....