Garantiniai įsipareigojimai

Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Garantinis laikotarpis yra nurodytas garantiniame talone ar pirkimo-pardavimo dokumene. Prekei, sugedusiai nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, remontas atliekamas nemokamai. Jei garantinis laikotarpis yra pasibaigęs, prekė nėra priimama garantiniam remontui. Prieš pradėdami naudoti prekę, atidžiai perskaitykite naudojimosi instrukciją. Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į garantiniame talone nurodytus garantinio aptarnavimo centrus, kilus neaiškumams, visuomet, prašome kreiptis į Namis.lt Tel.: 8 613 38855.


Garantijos pratęsimas

Įsigydami prekes Namis.lt, galite pratęsti gamintojo suteiktą nemokamą garantinį aptarnavimą.

PRATĘSTAS GARANTINIS APTARNAVIMAS :

  • nemokamas technikos remontas pasibaigus gamintojo nustatytam garantiniam terminui;
  • 1,2,3 metų pratęsto aptarnavimo terminai;
  • nemokamas gaminio keitimas, jeigu:
    • gaminys buvo taisomas 3 kartus bei reikalauja pakartotino remonto;
    • jeigu gaminio neįmanoma pataisyti;
  • nemokamas taisymas atvykstant į namus (stambi technika);
  • nemokamas gedimų registracijos telefonas.

KODĖL VERTA PRATĘSTI GARANTINĮ APTARNAVIMĄ:

  • užtikrinta investicijos apsaugą
  • sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje
  • nemokamas atsarginių dalių bei remonto suteikimas
  • nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu
  • galimybė perleisti garantinio pratesimo planą kitam asmeniui
  • gaminių su pratęsto garantinio aptarnavimo planais aptarnavimo taisykloje pirmenybė
  • taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė

 

 

Prekių grąžinimas

Remiantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 patvirtinų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ numatyta tvarka, Jūs turite teisę grąžinti nepatikusią prekę ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties per 7 darbo dienas. Apie tai Jūs  turite informuoti mus raštu per 7 darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, negali būti sugadinta pirkėjo, turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, su išlikusia tokia pačia komplektacija, kokia buvo gauta pirkėjo. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną. Grąžinant tinkamos kokybės prekes, siuntimo/atvežimo išlaidas apmoka pirkėjas. Už prekę sumokėti pinigai privalo būti grąžinti per 15 dienų nuo pranešimo raštu gavimo.

Pasibaigus 7 darbo dienų terminui, prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo". Jei parduotos Jums prekės kokybė yra netinkama, Jūs turite teisę reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus. Jei minėti būdai Jums yra netinkami, arba NAMIS.lt neturi analogiškos prekės pakeitimui, Jums bus grąžinti pinigai sumokėti už nekokybišką prekę.

Jeigu prekės trūkumai atsirado dėl pažeistų prekės naudojimo ar saugojimo taisyklių, tokia prekė nekeičiama, neatlygintini trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.


Sutinku

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Daugiau....